Web Multishop Company mārketinga direkors. Specializējies zīmolvedībā, Web projektu un aplikāciju izstrādē, drošības internetā jautājumos, IT projektu vadīšanā un konsultēšanā, korporatīvās identitātes izstrādē un komandas vadīšanā.
“Šis ir pareizais laiks, lai darītu. Lielās pārmaiņas tirgū mazinājušas konkurenci un likušas kompānijām apcirpt savas mārketinga stratēģijas. Iestājies atkusnis, ar katru dienu nodarboties ar biznesu kļūst vieglāk. Zinot, kā toksiskie aktīvi kā Fēnikss pārdzima augstas kvalitātes vērtspapīros, mēs vairs neesam tik uzticīgi impulsiem, kurus tirgus raida. Šis ir pareizais laiks, lai darītu. Laiks, kad konkurenti sadarbojas, lai piegādātu saviem klientiem augstāku vērtību.
Nauda ir kļuvusi vērtīgāka, laiks ir kļuvis par visdārgāko izejmateriālu. Prognozes rāda, ka nākamos 3-4 gadus gaidāms pavasaris. Jā, piekrītu, tie ir tie paši prognozētāji, kas dalīja A reitingus, kamēr mēs bijām ieslīguši starpniecības orģijās. Tomēr arī viņi ir mācījušies. Mēs esam kļuvuši mazāki, efektīvāki un ātrāki. Taču šis ir pareizais laiks tikai mums, tiem kas zina, ko dara un pieņem motivētus lēmumus.
Kas ir motivācija un lēmums? Intuitīvi noteikti katrs to zin. Taču es šoreiz runāju hrestomātiski. Iedomājies, ka Tu ved savu kaķēnu saņemt vakcīnu pie veterinārārsta un pirms procedūras viņam jautā: Dakter, vai Tu zini, kas ir jāšpricē manam kaķim? Un viņš atbild: Intuitīvi es zinu, kas ir kaķis, bet tūlīt Googlē uzmeklēšu pareizo nosaukumu tai ampulai. Turklāt es esmu labs cilvēks un man ir izcilas komunikāciju prasmes!
Stop! Kad runa ir par neradošo industriju, mēs pieprasām kārtību, loģiku un zināšanas. Taču, kad runa ir par mārketingu, mūs nez kāpēc uzrunā piedāvājumi, kur talantīgi maketētāji kaut ko maketē. Patīk dizains? Pērc pakalpojumu… Stop! Šis ir laiks, lai pārstātu investēt radošajā mārketingā. Tur ārā ir lielas un nedraudzīgas kompānijas, kas jau 20 gadus būvē mārketinga stratēģijas precīzāk, nekā pie mums būvē tiltus. Ja sākam uzskaitīt, tad likumsakarīgi, rokās jāņem kāds no uzņēmumu topiem un jāmeklē no augšas, ignorējot tās kompānijas, kuru uzplaukumu nodrošinājusi pareizā likumdošana, un tas būs vistuvāk patiesībai.
Vienīgie divi spēki, kas virza biznesu, ir inovācija un mārketings. Un tās abas ir eksaktas, precīzas un skrupulozas zinātnes. Mana lielākā dāvana ir tā, ka labajos laikos vieglprātīgi sadedzināju sešciparu skaitli, nezinot par to visu, ko tagad lasu semināros. Tāds vienkāršs veiksmes stāsts, kas man lika līdz kaulam izpētīt mārketinga industriju un mehānismus, kas to darbina. Šodien manas kompānijas eksportē programmatūru uz 4 kontinentiem. Nē, vēl neesmu miljonāru sarakstā, bet tik un tā lepojos, kas izdarīts pēdējos 5 gados, kamēr uzsāku ar kabatām, kas pilnas parādzīmju. Un mana misija ir runāt par savu pieredzi un iegūtajām zināšanām, lai Tev katrs seminārs būtu kā laika mašīna, dodot kompresētas zināšanas bez radošām diskusijām par talantīgiem cilvēkiem, kas maina pasauli.
Uz tikšanos!”