LV | RU

Mārketinga speciālistu kursi 25.maijā

marketingdatastrategy2Nākotnes pieprasītākā profesija, kurā vari būt radošs un racionāls vienlaikus!

 

Mārketinga uzdevums ir uzņēmuma zīmola virzība tirgū, klientu piesaiste – mārketinga speciālists ir tas, kurš šo procesu nodrošina. Mārketings ir veiksmīga klientu apkalpošana, radot pievienoto vērtību klientiem un apmierinājumu par iegūto. Mūsdienu konkurences apstākļos mārketingu izmanto jebkurā nozarē, jo bez tā nav iedomājama uzņēmuma izaugsme. Uzņēmums bez mārketinga ir tas pats, kas zivs bez ūdens.

 

Mārketinga speciālists veido mārketinga stratēģiju, veic tirgus izpēti un analīzi. Mārketinga speciālists ir uzņēmuma tēla radītājs. Šobrīd tā ir viena no pieprasītākajām profesijām Latvijā.

 

PROGRAMMAS MĒRĶIS

Sniegt zināšanas un izpratni par mārketinga procesu un stratēģiju – veiksmīgu mārketinga aktivitāšu plānošanu, kā arī nodrošināt prasmes mārketinga uzdevumu īstenošanai. Šajā kursā mēģināsim rast risinājumus interneta mārketingam, apskatot iespējas no 5 dažādiem skatu punktiem jeb dimensijām – instrumenti, idejas, pūļa vadības principi, tehnoloģiju izvēle, neverbālā komunikācija.

 

PROGRAMMAS MĒRĶA GRUPAS

Šis kurss ir paredzēts tiem, kas savu turpmāko darbību vēlas saistīt ar mārketingu, kā arī jau strādājošiem mārketinga speciālistiem, kam ir vajadzīgas jaunas idejas, sevis pilnveidošana un kuru mērķis ir kļūt par izcilu mārketinga profesionāli.

 

KURSU NORISE: 4 mācību dienas, trešdienās un piektdienās no plkst. 13.00 – 17.00 zoom platformā. Kursu norises laiks no 25.05.–03.06.

 

KURSU CENA: 220,00 EUR 
Cenā iekļauts: 4 mācību dienas (20 akadēmiskās stundas), apjomīgi mācību materiāli, Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība. Individuāla pieeja katram kursa dalībniekam, saņemot atbildes uz interesējošiem jautājumiem gan kursa laikā, gan pēc mācību programmas apgūšanas.

 

MĀCĪBU PROGRAMMA

martins_zvigulis-1Mārtiņš Zvīgulis – Web Multishop Company mārketinga direkors. Specializējies zīmolvedībā, Web projektu un aplikāciju izstrādē, drošības internetā jautājumos, IT projektu vadīšanā un konsultēšanā, korporatīvās identitātes izstrādē un komandas vadīšanā.
Lasīt vairāk>

 

 

 

 

Mārketings un zīmolu radīšana, vadība.
 1) Radošas mārketinga metodes.
  • Nozīmes piešķiršana, atņemšana un pārveidošana; 
  • Spēcinošas un vājinošas pārliecības spēks;
  • Why-How-What princips;
  • Vārdi, kas uz šodienu vislabāk strādā klientu uzrunāšanā;
  • Workshop – NLP adekvāta mārketinga plānošana un īstenošana;
  • Satura atrašana savai mārketinga aktivitātei;
  • Kā NLP adekvāta vērtību formulējuma veidošana;
  • Frāžu izdomāšana savai mārketinga kampaņai;
  • Prezentācijas.
 
2) E-mārketings biznesā.

2022. gada interneta modes tendences:

  • Dizains, kas uzrunā;
  • Fokusa punkti mārketinga ziņojumos;
  • Kas strādā un kas – nestrādā, uzrunājot mūsdienu patērētāju;
  • WEB.2.0. darbības principi jeb interaktīvās vides izveide;
  • Kā piešķirt gļēvam e-mārketingam potences: tieksmes un analīzes koncepts mārketingā; 
  • NCA – jauna mārketinga tehnika (pirmoreiz Latvijā!);
  • sociālie tīkli un 21 century website koncepts;
  • E-pastu mārketings;
  • Affiliate mārketings.

 

Analīze:

  • pašanalīze ar Google instrumentāriju;
  • konkurentu analīze.

E-komercija:

  • ko reāli prasa e-veikala atvēršana;
  • LV likumdošanas nianses – kā nesamaksāt sodu;
  • E-komercijas SWOT.
Mārketinga komunikācijas, kas dod rezultātu.
3) Pārmaiņas un izaicinājumi.
  • Kā un kāpēc mainās klientu uzvedība?

  • Attālinātā pārdošana, piegāde mājās un bezkontakta piegādes

  • Jauna patērētāju attieksme pret patēriņu

  • Jaunās vērtības: emocijas, lokalitāte, ilgtermiņa attiecības.

  • Pieredzes mārketings. Partneru tīkls

  • Vai e-vide ir brīnumnūjiņa?

  • Tradicionālie mediji mūsdienās

  • Uzņēmuma ilgtspēja un konkurētspēja nepārtrauktu pārmaiņu apstākļos

  • TOP kompetences vadītājam un mārketinga vadītājam: radošums, kritiskā domāšana, daudzpusīgums, augsts EQ.

 

4) Zīmols un tā komunikācija.
  • Zīmols kā personība

  • Zīmola arhitektūra

  • Zīmola stratēģiskā pozicionēšana konkurences vidē, izmantojot Diltsa piramīdu

  • Zīmola vērtību iedzīvināšana.

  • Darbinieki kā zīmola vēstnieki

  • Balss tonis jeb zīmola tekstuālās komunikācijas stils

  • Kad zīmola ir par daudz: kā ievērot mēra sajūtu

  • Faktiskās un deklarētās vērtības. Biežākās kļūdas zīmola veidošanā.

  • Zīmolmaiņa (rebrendings): kad, kāpēc, kā? Pilnīga identitātes maiņa vai saiknes saglabāšana.

  • Zīmola komunikācijas maiņa krīzes apstākļos.

 
5) Efektīva integrētā komunikācija.
  • Kam:

    Zini savu klientu!

    Klientu segmentēšana pēc uzvedības/dzīves stila

    Klienta vajadzību izpratne

    Klientu apmierinātības monitorings un mūsdienīgs CRM

  • Kāpēc:

    Stratēģiskie un taktiskie mērķi

    Efektivitātes mērīšana

  • Ko?

    Vēstījuma izveidošana un noformēšana

    Filtri, kultūrkods, traucējumi un pārpratumi

    Pārbaude mērķa grupā

    Gribēt sadzirdēt atgriezenisko saiti!

  • Kā:

    MK sastāvdaļas: no tiešās pārdošanas līdz reputācijas vadībai

    Iekšējā komunikācija –  svarīga un daudzfunkcionāla.

  • Dizaina domāšana

  • Radošās tehnikas stratēģiskām idejām

  • Paņēmienu arsenāls reklāmas idejām.

 

 

 

Papildinformācija: mob. tālr. 20844488 vai e-pasts: [email protected]

Atsauksmes

  • Kursi ļoti interesanti, saņēmu vairāk nekā biju gaidījusi. Tik interesanti bija, ka nedaudz "mazuma piegarša" pēc katras dienas. Ļoti patika, ka bija dažādi pasniedzēji ar savu pieredzi un reāliem piemēriem. Ļoti informatīvi, profesionāli un saturīgi. Paldies! /Sanita Tiltiņa-Balode/
  • Paldies pasniedzējam Aināram par vērtīgo un interesanto lekciju! /Evita Cirmane, SIA Aptieku Apvienība/
  • Liederīgi pavadīts laiks, klausoties nozares profesionāļu pieredzē. Kursi liek domāt, analizēt un darboties līdzi. /Baiba Pušinska/
  • Ļoti profesionāli un dažādi pasniedzēji, kas deva gan teorētiskās, gan praktiskās zināšanas. Paldies! /Lita Lamberga/
  • Atsaucīgs personāls, pasniedzēji un eksperti! /Karīna Gordijenko/
  • Ieteiktu iziet šo kursu visiem, kuri vēlas paplašināt savu redzes loku, iegūt jaunas paziņas un pozitīvi pavadīt laiku. /Iveta Jaudzema/
  • Labi pavadīts laiks lieliskā kompānijā ar pozitīvu gaisotni. Viela pārdomām un jaunas idejas īstenošanai. /Alisa Ratkeviča/
  • Ļoti labi, interesanti un saturīgi kursi. Labs veids kā pavadīt laiku darba dienu vakaros. /Alvis Inne/
  • Ļoti patīkama atmosfēra un atsaucība. /Gerda Gaile/
  • Pēc kursu apmeklēšanas esmu ieguvusi vispārēju priekšstatu par mārketingu, ieguvusi jaunus kontaktus. Ļoti patika pasniedzēju daudzie praktiskie piemēri. /Ilze Kalvāne/

Aizvērt

Pieteikuma anketa