Biroja vadītājs ir cilvēks, kurš nodrošina, plāno, koordinē un vada biroja darbu – bez biroja vadītāja nav iedomājams mūsdienīga uzņēmuma ikdienas darbs. Biroja vadītājs ir ikviena uzņēmuma tēla veidotājs. Viņa darbs ir nemitīga komunikācija gan ar klientiem, gan darbiniekiem, problēmsituāciju risināšana un labvēlīgas gaisotnes radīšana birojā un attiecīgi visā uzņēmumā dienu no dienas. Šis amats aizvien vairāk tiek novērtēts un pelnīti uzskatīts par ļoti atbildīgu un labi atalgotu.
Biroja vadītāja darbs ir saistīts ne tikai ar lietvedības procesa organizēšanu uzņēmumā, bet arī citu svarīgu jomu pārzināšanu, veicot ikdienas pienākumus. Lai kļūtu par perfektu biroja administratoru, savas zināšanas ir nemitīgi jāpapildina. Biroja darba organizācija un zināšanas lietvedībā ir neatņemamas šī amata prasmes, taču efektīvai darba veikšanai ir nepieciešamas arī pamatzināšanas grāmatvedībā un lietišķajā etiķetē. Papildus kursa laikā mēs iemācīsim saprast, kas dara cilvēku laimīgu, kas – dusmīgu, kas – apmierinātu – šādā veidā darbinieks iemācīsies formulēt domas un tekstus tā, lai spētu maksimāli aiznest ideju līdz tās saņēmējam.
Šie kursi ir paredzēti tiem, kuri vēlas savu nākotni saistīt ar biroja vadītāja profesiju, kā arī pieredzējušiem biroja vadītājiem, kuri vēlas papildināt savas zināšanas, lai kļūtu par perfektiem biroja vadītājiem. Apmācību programma ir veidota, balstoties uz praktiskiem piemēriem, izmantojot reālas dzīves situācijas un ņemot vērā aktuālākās izmaiņas lietvedības jomā.
Mācību centrs Hansa Training piedāvā Perfekto biroja vadītāju kursus, kas sastāv no četrām daļām – lietvedība, mārketings, grāmatvedības pamati un lietišķā etiķete, un notiks no 04.07.2023. – 08.08.2023. mācību centra zoom tiešsaistē.
Mūsu profesionālie pasniedzēji sagatavos Jūs patstāvīgam darbam mazos, vidējos un lielos uzņēmumos, piedāvājot visas biroja vadītājam nepieciešamās pamatzināšanas.
Kursu laikā enerģisku un zinošu pasniedzēju komanda palīdzēs Jums kļūt par izcilu biroja vadītāju!
KURSU NORISE: 2x nedēļā, otrdienās un ceturtdienās, no plkst. 18.00 – 21.15 mācību centra Hansa Training tiešsaistē.
Pasniedzēji
Inese Blanka
Lietvedības speciāliste ar ilggadēju profesionālo darba pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā. Strādājusi Latvijas Nacionālajā arhīvā, Kultūras ministrijā, kā vecākā referente dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā, kā arī lielā uzņēmumu grupā par lietvedības un arhīva speciālisti.Humanitāro zinātņu maģistra grāds vēsturē (Mg. hist), kas iegūts Latvijas Universitātē.Profesionālais maģistra grāds vadībzinībās (MBA) ar kvalifikāciju “Uzņēmumu un iestādes vadītājs”, kas iegūts Rīgas Pedagoģijas un ar Izglītības vadības akadēmijā.Latvijas Lauksaimniecības universitāte, Sabiedrības vadības un ekonomikas fakultāte, doktorante.
…
Mārtiņš Zvīgulis
Web Multishop Company mārketinga direkors. Specializējies zīmolvedībā, Web projektu un aplikāciju izstrādē, drošības internetā jautājumos, IT projektu vadīšanā un konsultēšanā, korporatīvās identitātes izstrādē un komandas vadīšanā.
“Šis ir pareizais laiks, lai darītu. Lielās pārmaiņas tirgū mazinājušas konkurenci un likušas kompānijām apcirpt savas mārketinga stratēģijas. Iestājies atkusnis, ar katru dienu nodarboties ar biznesu kļūst vieglāk. Zinot, kā toksiskie aktīvi kā Fēnikss pārdzima augstas kvalitātes vērtspapīros, mēs vairs neesam tik uzticīgi impulsiem, kurus tirgus raida. Šis ir pareizais laiks,…
Līga Alberliņa
Daudzpusīga un interesanta personība, kura strādājusi gan par pirmsskolas skolotāju, gan TV producenti, gan projektu vadītāju. Līga sākusi darboties grāmatvedības jomā pēc pašas iniciatīvas, jo vēlme “urbties līdz saknei” liek viņai nemitīgi augt un attīsties. Apvienojot darbu un mācības, Līga ieguvusi maģistra grādu ekonomikā un starptautiski 21 Eiropas valstī atzītu grāmatveža Kompetences sertifikātu. Paralēli algotam darbam Līga nodibinājusi savu uzņēmumu, kas sniedz grāmatvedības pakalpojumus un konsultē klientus nodokļu, grāmatvedības un darba likumdošanas jomā, kā arī…
Anita Rošāne
Mg. public. relat. un Mg. psych., profesionāla personāla psiholoģe, šobrīd specializējas amatu psiholoģijā (darba vide un darba attiecības). Iedvesmojoša un harizmātiska personība, kura savās nodarbībās spēj nodibināt individuālu kontaktu, noturēt nerimstošu interesi, kā arī atraktīvā veidā nodot zināšanas un iemaņas klausītājiem. Anita ir praktiķe, kuras pieredze balstīta uz profesionālu izglītību un nemitīgu pilnveidi. Ilggadīgā pieredze saistīta ar komunikācijas, lietisķās etiķetes, pašmotivācijas treniņu u.c. vadīšanu valsts un pašvalību projektos, tādos kā ESF realizētais projekts (pasūtītājs Nodarbinātības…
PROGRAMMA
Lietvedība
Lietvedības jēdziens un tiesiskā bāze. Dokumentu grupas un veidi. Dokumentu noformēšana un rekvizīti. Dokumentu noformēšanas īpatnības. Dokumentu aprite, reģistrācija un kontrole. Dokumentu glabāšana un arhivēšana. Arhīvu veidi. Lietu nomenklatūra, lietu izveidošana. Lietu uzglabāšana un iznīcināšana. Praktiskie darbi. Rīkojumu, izziņu, sarakstes dokumentu, organizatorisko dokumentu un personāla dokumentu parauga sastādīšana. Dokumentu reģistrācijas žurnāla noformēšana un lietu nomenklatūras sastādīšana.
Mārketings
Ko komunikācijā no Tevis sagaida sarunas partneris. Kā veidojas cilvēka emocijas un kā panākt pozitīvu reakciju. Valodas konstrukcijas, ko lietot sagaidot cilvēku un tikšanās laikā. Rakstīto tekstu uzbūves, lai aiznestu domu līdz lasītājam. Tekstu rakstīšana mājas lapām – kas patīk meklētājiem.
Grāmatvedības pamati
Skaidrās naudas operācijas veikšana un to ierobežojumi. Kases operāciju uzskaites noteikumi un dokumentu noformēšana. Kases ieņēmumu un izdevumu orderis. Bezskaidras naudas operāciju veikšana un to noformēšana dokumentos. Maksājumu uzdevums. Avansa norēķins. Preču kustība. Attaisnojuma dokuments, preču piegādes dokuments. LR nodokļu sistēma. Darba algas aprēķins. Slimības un atvaļinājumu naudas aprēķins. Sociālie pabalsti. Bilances jēdziens.
Lietišķā etiķete
Lietišķās komunikācijas būtība. Birokrātiskais žargons un politkorektums. Lietišķās komunikācijas universālie likumi. Lietišķās komunikācijas riski un iespējas. Lietišķās komunikācijas argumentācija un tās riski. Definēšanas problēmas Definēšanas iespējas. Prezentāciju veidošanas kļūdas un riski. Prezentāciju stila uzlabošanas iespējas. Tipiskākās kļūdas stilā un loģikā lietišķajā komunikācijā.
KURSU CENA – 237,00 EUR
Cenā iekļauts: 11 nodarbības (46 ak.st.), apjomīgi mācību materiāli, Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība, kafijas pauzes. Individuāla pieeja katram kursa dalībniekam saņemot atbildes uz interesējošiem jautājumiem gan kursa laikā, gan pēc mācību programmas apgūšanas.
!!! Ja kursa dalībnieks savu dalību kursos atsauc piecas dienas pirms kursa sākuma datuma (ieskaitot), dalības maksa kursa dalībniekam tiek atmaksāta, ieturot 50% kompensāciju.
Ja dalība kursos tiek atsaukta vēlāk nekā 5 dienas pirms kursa sākuma datuma, dalības maksa netiek atgriezta.
Ja neparedzētu apstākļu dēļ nevarat ņemt dalību kursos, tad Jūsu vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot e-pastā: info@hansatraining.lv
Ja dalībnieks nav piedalījies kursos, dalības maksa netiek atgriezta.
IZDEVĪGI!
Izvēloties komplektu Perfekto biroja vadītāju kursi + Grāmatvedības kursi iesācējiem = 520,00 EUR vietā tikai 420,00 EUR!*
Izvēloties komplektu Perfekto biroja vadītāju kursi + Personāla vadības speciālistu kursi = 471,00 EUR vietā tikai 380,80 EUR!*
*Komplekta summa nesummējas ar citām akcijām/atlaidēm!
Papildinformācija: mob. tālr. 20844488 vai e-pasts: info@hansatraining.lv