Nākotnes pieprasītākā profesija, kurā vari būt radošs un racionāls vienlaikus!
Mārketinga uzdevums ir uzņēmuma zīmola virzība tirgū, klientu piesaiste – mārketinga speciālists ir tas, kurš šo procesu nodrošina. Mārketings ir veiksmīga klientu apkalpošana, radot pievienoto vērtību klientiem un apmierinājumu par iegūto. Mūsdienu konkurences apstākļos mārketingu izmanto jebkurā nozarē, jo bez tā nav iedomājama uzņēmuma izaugsme. Uzņēmums bez mārketinga ir tas pats, kas zivs bez ūdens.
Mārketinga speciālists veido mārketinga stratēģiju, veic tirgus izpēti un analīzi. Mārketinga speciālists ir uzņēmuma tēla radītājs. Šobrīd tā ir viena no pieprasītākajām profesijām Latvijā.
PROGRAMMAS MĒRĶIS
Sniegt zināšanas un izpratni par mārketinga procesu un stratēģiju – veiksmīgu mārketinga aktivitāšu plānošanu, kā arī nodrošināt prasmes mārketinga uzdevumu īstenošanai. Šajā kursā mēģināsim rast risinājumus interneta mārketingam, apskatot iespējas no 5 dažādiem skatu punktiem jeb dimensijām – instrumenti, idejas, pūļa vadības principi, tehnoloģiju izvēle, neverbālā komunikācija.
PROGRAMMAS MĒRĶA GRUPAS
Šis kurss ir paredzēts tiem, kas savu turpmāko darbību vēlas saistīt ar mārketingu, kā arī jau strādājošiem mārketinga speciālistiem, kam ir vajadzīgas jaunas idejas, sevis pilnveidošana un kuru mērķis ir kļūt par izcilu mārketinga profesionāli.
KURSU NORISE: 4 mācību dienas, trešdienās un piektdienās no plkst. 13.00 – 17.00 zoom platformā. Kursu norises laiks no 25.05.–03.06.
KURSU CENA: 220,00 EUR
Cenā iekļauts: 4 mācību dienas (20 akadēmiskās stundas), apjomīgi mācību materiāli, Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība. Individuāla pieeja katram kursa dalībniekam, saņemot atbildes uz interesējošiem jautājumiem gan kursa laikā, gan pēc mācību programmas apgūšanas.
Pasniedzēji
Mārtiņš Zvīgulis
Web Multishop Company mārketinga direkors. Specializējies zīmolvedībā, Web projektu un aplikāciju izstrādē, drošības internetā jautājumos, IT projektu vadīšanā un konsultēšanā, korporatīvās identitātes izstrādē un komandas vadīšanā.
“Šis ir pareizais laiks, lai darītu. Lielās pārmaiņas tirgū mazinājušas konkurenci un likušas kompānijām apcirpt savas mārketinga stratēģijas. Iestājies atkusnis, ar katru dienu nodarboties ar biznesu kļūst vieglāk. Zinot, kā toksiskie aktīvi kā Fēnikss pārdzima augstas kvalitātes vērtspapīros, mēs vairs neesam tik uzticīgi impulsiem, kurus tirgus raida. Šis ir pareizais laiks,…
MĀCĪBU PROGRAMMA
Mārketings un zīmolu radīšana, vadība.
1) Radošas mārketinga metodes.
- Nozīmes piešķiršana, atņemšana un pārveidošana;
- Spēcinošas un vājinošas pārliecības spēks;
- Why-How-What princips;
- Vārdi, kas uz šodienu vislabāk strādā klientu uzrunāšanā;
- Workshop – NLP adekvāta mārketinga plānošana un īstenošana;
- Satura atrašana savai mārketinga aktivitātei;
- Kā NLP adekvāta vērtību formulējuma veidošana;
- Frāžu izdomāšana savai mārketinga kampaņai;
- Prezentācijas.
2) E-mārketings biznesā.
2022. gada interneta modes tendences:
- Dizains, kas uzrunā;
- Fokusa punkti mārketinga ziņojumos;
- Kas strādā un kas – nestrādā, uzrunājot mūsdienu patērētāju;
- WEB.2.0. darbības principi jeb interaktīvās vides izveide;
- Kā piešķirt gļēvam e-mārketingam potences: tieksmes un analīzes koncepts mārketingā;
- NCA – jauna mārketinga tehnika (pirmoreiz Latvijā!);
- sociālie tīkli un 21 century website koncepts;
- E-pastu mārketings;
- Affiliate mārketings.
Analīze:
- pašanalīze ar Google instrumentāriju;
- konkurentu analīze.
E-komercija:
- ko reāli prasa e-veikala atvēršana;
- LV likumdošanas nianses – kā nesamaksāt sodu;
- E-komercijas SWOT.
Mārketinga komunikācijas, kas dod rezultātu.
3) Pārmaiņas un izaicinājumi.
- Kā un kāpēc mainās klientu uzvedība?
- Attālinātā pārdošana, piegāde mājās un bezkontakta piegādes
- Jauna patērētāju attieksme pret patēriņu
- Jaunās vērtības: emocijas, lokalitāte, ilgtermiņa attiecības.
- Pieredzes mārketings. Partneru tīkls
- Vai e-vide ir brīnumnūjiņa?
- Tradicionālie mediji mūsdienās
- Uzņēmuma ilgtspēja un konkurētspēja nepārtrauktu pārmaiņu apstākļos
- TOP kompetences vadītājam un mārketinga vadītājam: radošums, kritiskā domāšana, daudzpusīgums, augsts EQ.
4) Zīmols un tā komunikācija.
- Zīmols kā personība
- Zīmola arhitektūra
- Zīmola stratēģiskā pozicionēšana konkurences vidē, izmantojot Diltsa piramīdu
- Zīmola vērtību iedzīvināšana.
- Darbinieki kā zīmola vēstnieki
- Balss tonis jeb zīmola tekstuālās komunikācijas stils
- Kad zīmola ir par daudz: kā ievērot mēra sajūtu
- Faktiskās un deklarētās vērtības. Biežākās kļūdas zīmola veidošanā.
- Zīmolmaiņa (rebrendings): kad, kāpēc, kā? Pilnīga identitātes maiņa vai saiknes saglabāšana.
- Zīmola komunikācijas maiņa krīzes apstākļos.
5) Efektīva integrētā komunikācija.
- Kam:Zini savu klientu!Klientu segmentēšana pēc uzvedības/dzīves stilaKlienta vajadzību izpratneKlientu apmierinātības monitorings un mūsdienīgs CRM
- Kāpēc:Stratēģiskie un taktiskie mērķiEfektivitātes mērīšana
- Ko?Vēstījuma izveidošana un noformēšanaFiltri, kultūrkods, traucējumi un pārpratumiPārbaude mērķa grupāGribēt sadzirdēt atgriezenisko saiti!
- Kā:MK sastāvdaļas: no tiešās pārdošanas līdz reputācijas vadībaiIekšējā komunikācija – svarīga un daudzfunkcionāla.
- Dizaina domāšana
- Radošās tehnikas stratēģiskām idejām
- Paņēmienu arsenāls reklāmas idejām.