LV | RU

Praktiskais tiešsaistes seminārs “Attālinātā darbinieku atlase un ievadīšana darbā” – 18. maijā

Pēdējā gada laikā vadības procesi ir ļoti izmainījušies. Attālinātā darba apstākļos darbinieku vadības instrumenti ir atšķirīgi. Bet darba procesi neapstājas, tos vajag pilnveidot. Online vide prasa citādu komunikāciju, un jaunas sadarbības iemaņas ir jātrenē. Vebinārā izskatīsim praktiskos instrumentus, kā labāk atlasīt un vadīt darbiniekus attālināti.

 

Mācību centrs Hansa Training piedāvā praktisko semināru “Attālinātā darbinieku atlase un ievadīšana darbā”, kas notiks 18. maijā no plkst. 16.00 – 20.30 tiešsaistē.

 

Semināra mērķis – paaugstināt vadītāju un personāla vadības/atlases speciālistu kompetenci attālinātā darba apstākļos.

 

PROGRAMMA

  1. Darbinieku atlases pamatprincipi
  2. Jaunākās metodes darbinieku atlasē
  3. Attālinātā darbinieku atlase – iespējas un riski
  4. Darbinieku ievadīšana darbā attālināti
  5. Diskusijas un praktiski uzdevumi

 

PASNIEDZĒJS

Eva Selga – vairāk nekā 20 gadu pieredze praktiskajā personāla vadībā vairākās bankās, IT uzņēmumā un ražošanā. Latvijas personāla vadīšanas asociācijas dibinātāja un valdes priekšsēdētāja. Latvijas Universitātes pasniedzēja, konsultants par vadības un personāla vadības jautājumiem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SEMINĀRA NORISE: 1 mācību diena, no plkst. 16.00 – 20.30 (30 min. pauze) tiešsaistē.

 

CENA: 65,00 EUR
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, mācību materiāli, Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

 

 

 

Papildinformācija: mob. tālr. 20844488 vai e-pasts: info@hansatraining.lv

Pieteikuma anketa