LV | RU

Specializētais seminārs “Labas apkalpošanas prakse medicīnas iestādēs”

medical-6aPĒTĪJUMI RĀDA: 80% uzņēmumu uzskata, ka viņu apkalpošana vērtējama kā augsti kvalitatīva. Taču tikai 8% klientu atzīst, ka saņem augstas kvalitātes apkalpošanu…

 

Mācību centrs Hansa Training aicina apmeklēt specializēto semināru “Labas apkalpošanas prakse medicīnas iestādē”, kas notiks mācību centra telpās Kr. Valdemāra 4, Rīgā.

 

Seminārs paredzēts medicīnisko pakalpojumu (veselības centri, zobārstniecība u.tml.) iestāžu personālam, vadītājiem, ārstiem un administratoriem.

 

Seminārā uzzināsiet kā veidot saskarsmi ar klientiem, lai viņi atgrieztos Jūsu iestādē un rekomendētu Jūs kā profesionālu un uzticamu speciālistu.

 

SEMINĀRA TĒMAS

Apkalpošanas jēdziens. Ko nozīmē laba apkalpošana? Kāpēc pacienti piesaistās savam ārstam, zobārstam? Visbiežāk sastopamās mediķu kļūdas pacientu apkalpošanā.

Kas ir labs ārsts? Kādas rakstura īpašības ir obligātas darbā ar pacientiem? Ko pacients vēlas sagaidīt no sava ārsta? Uzticības veidošana. Unikalitātes un pozitīva tēla radīšana.

Saskarsmes ar klientu svarīgākie aspekti. Pirmā iespaida efekts. Atšķirīgie pacienti un pielāgošanās tiem. Partnerattiecību veidošana. Baiļu kupēšana. Risku eliminēšana.

Ietekme klientu apkalpošanā. Paņēmieni kā paaugstināt personisko ietekmi klientu apkalpošanas procesā.

Sarežģītas situācijas darbā ar klientiem. Konflikti un to risināšanas stratēģijas. Kad un kā uzņemties atbildību, nebojājot attiecības ar klientu un nepazeminot pašvērtējumu. Vai klientam vienmēr ir taisnība? Kā atpazīt ļaunprātīgu klientu un kā pret viņu izturēties.

 

Ieguvumi 

Iemācīsieties veidot komunikāciju ar klientiem, lai viņi vēlētos pie Jums atgriezties un rekomendētu Jūs kā profesionālu un uzticamu speciālistu.

Iegūsiet zināšanas par saskarsmi ar sarežģītiem klientiem.

Iepazīsieties ar ietekmēšanas paņēmieniem klientu apkalpošanā.

Apgūsiet prasmes veidot uzticamas partnerattiecības ar pacientiem.

 

PASNIEDZĒJS

Juris BelteJuris Belte – biznesa vadības konsultants, psihologs, sertificēts koučinga speciālists un NLP praktiķis. Uzņēmuma „Medicīnas Biznesa Akadēmija” Lietuvas pārstāvniecības vadītājs. Vadītāja un konsultanta pieredze jau kopš 1997. gada. Regulāri iesaistās dažādos projektos, sniedz biznesa konsultācijas un vada apmācības biznesa psiholoģijas, pārdošanas, klientu apkalpošanas, konfliktu risināšanas, personāla vadības u.c. jautājumos. Iegūts Sociālās psiholoģijas maģistra grāds Daugavpils Universitātē.

 

 

 

 

 

Semināra norise: 1 mācību diena (8 ak.st.), no 9.30 – 16.30 mācību centrā Hansa Training Kr. Valdemāra 4, Rīgā.

 

Semināra cena: 115,00 EUR. 
Cenā iekļauta 1 mācību diena, 8 akadēmiskās stundas, praktiskās nodarbības, mācību materiāli, Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība, kafijas un augļu pauzes. Individuāla pieeja katram dalībniekam saņemot atbildes uz interesējošiem jautājumiem gan semināra laikā, gan pēc mācību programmas apgūšanas. 

 

 

Papildinformācija: tālr. 66100630, mob. 20844488 vai e-pasts: info@hansatraining.lv

Atsauksmes

  • Paldies par tēmai atbilstošo semināru un pasniedzēju, kas pārzina esošo situāciju un spēj iedvesmot labākai un pozitīvākai klientu apkalpošanai medicīnas nozarē! /Laila Bekmane, Jūrmalas slimnīca/
  • Ļoti daudz piemēru + verbāla saskarsme ar klientu. /Vineta Ikauniece - Ozoliņa/

Aizvērt

Pieteikuma anketa









captcha