LV | RU

Seminārs “Praktiskā laika plānošana un organizēšana attālināta darba apstākļos” / tiešsaistē

Skaidri mērķi un efektīva laika plānošana ir svarīgākais aspekts ceļā uz panākumiem. Plāno laiku un gūsti panākumus!

 

Mācību centrs Hansa Training piedāvā semināru “Praktiskā laika plānošana un organizēšana attālināta darba apstākļos”, kas notiks no plkst. 10.00 – 14.30 tiešsaistē.

 

Semināra mērķis – sniegt teorētiskas zināšanas par laiku un tā plānošanu, dot iespēju apgūt praktiskas iemaņas laika plānošanā, laika menedžmentu dažādu tehnoloģiju izmantošanā, uzsvaru liekot uz laika plānošanas pielāgošanu attālināta darba gadījumos.

 

Semināra mērķauditorija – visi, kam ir saspringta ikdiena, kurā jāpagūst paveikt dažādi uzdevumi ar augstu svarīguma prioritāti gan profesionālajā dzīvē, gan personīgo mērķu sasniegšanā. Visi, kam svarīgi “neizdegt” saspringtajos “mājsēdes” apstākļos.

 

 PASNIEDZĒJS

 

Inese Sila – Mg. HR, sertificēts profesionālais koučs. Pieredze personāla vadītājas amatā no 1995. gada. Strādājusi Labklājības ministrijā par Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktori, Tiesu administrācijā kā Personāla nodaļas vadītāja, kā arī lasa lekcijas personāla vadībā Juridiskās koledžas cilvēkresursu vadības studentiem Rīgā un Valmierā (kopš 2009. gada). Vada seminārus Latvijas Pašvaldību mācību centrā, Latvijas Personāla vadīšanas asociācijā u.c. Pastāvīgi tiecas pašattīstīties un apgūt kaut ko jaunu. Aktuālā tēma šim dzīves posmam – integrālās domāšanas un redzējuma attīstīšana (saskaņā ar Kena Vilbera AQAL).

 

 

 

 

Semināra programma:

  1. Laika uztveres īpatnības, kā tas ietekmē mūsu ikdienu, laika menedžmenta pamatjēdzieni.
  2. Kā tikt galā ar “zvēru dārzu” laika menedžmentā – ziloņi, vardes, beigtie zirgi, mērkaķi – un vēl citas praktiskas metodes ikdienas lietošanai.
  3. Cik vērtīgs ir multitaskings?
  4. Kalendāri, plānošanas metodes laika strukturēšanai, ideju ģenerēšanai, problēmu risināšanai.
  5. Laika menedžments perfekcionistiem un/vai haotiķiem. Vai visiem der laika menedžments?
  6. Personīgās un darba dzīves līdzsvars, kā to uzturēt ārkārtas situācijas laikā (COVID-19 pandēmijas laikā).

Seminārā izskatīsim jautājumu teorētiskos aspektus, kurus papildinās praktiski piemēri, diskusijas, darbs individuāli un grupās praktisko iemaņu apgūšanai.

 

SEMINĀRA NORISE: 1 mācību diena, no plkst. 10.00 – 14.30 tiešsaistē.

 

CENA: 65,00 EUR 
Cenā iekļauts: 1 mācību diena (4 st.), mācību materiāli, Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība. Individuāla pieeja semināra dalībniekam, saņemot atbildes uz interesējošiem jautājumiem gan semināra laikā, gan pēc tā.

 

!!! Ja semināra dalībnieks savu dalību seminārā atsauc piecas dienas pirms semināra sākuma datuma (ieskaitot), dalības maksa semināra dalībniekam tiek atmaksāta, ieturot 50% kompensāciju.
Ja dalība seminārā tiek atsaukta vēlāk nekā 5 dienas pirms semināra sākuma datuma, dalības maksa netiek atgriezta.
Ja neparedzētu apstākļu dēļ nevarat piedalīties seminārā, tad Jūsu vietā drīkst piedalīties cita persona, par to iepriekš rakstiski informējot e-pastā: info@hansatraining.lv
Ja dalībnieks nav piedalījies seminārā, dalības maksa netiek atgriezta.

 

 

 

Papildinformācija: mob.tālr. 20844488 vai e-pasts: info@hansatraining.lv

Pieteikuma anketa