LV | RU

Praktiskais seminārs “Reputācijas vadība krīzes situācijās” – 16. oktobrī

“Krīze uzbrūk pēkšņi, kad to neviens negaida, un sekas mēdz būt uzņēmumam liktenīgas”.
Mūsdienās bieži vien svarīgāka ir nevis notikuma būtība, bet gan tas, kā notikušais tiek atspoguļots tradicionālajos un sociālajos medijos. Pārdomāta krīzes komunikācija spēj glābt uzņēmumu pat šķietami bezcerīgās situācijās, bet neveikla – krīzi padziļināt un radīt būtisku kaitējumu uzņēmuma darbībai un reputācijai. Tāpēc labāk ir sagatavoties, visu iepriekš pārdomāt un veikt atbilstošas procedūras, nevis vieglprātīgi cerēt, ka krīze paies secen.

 

Mācību centrs Hansa Training piedāvā apmeklēt praktisko semināru “Reputācijas vadība krīzes situācijās”, kas notiks 16. oktobrī mācību centra telpās Kr. Valdemāra 4, Rīgā.

 

Semināra mērķis:

  • gūt priekšstatu par krīzes mehānismu;
  • identificēt krīzes riskus savā uzņēmumā;
  • saprast, kā veidot komunikāciju ar medijiem, iekšējām un ārējām auditorijām krīzes apstākļos;
  • kāpēc un ko rakstīt uzņēmuma iekšējos krīzes vadības dokumentos.

 

Mērķa auditorija:

  • vadītāji, kuri pārstāv savu uzņēmumu medijos un darīs to arī krīzes apstākļos;
  • vadītāji, kuru pārraudzībā ir uzņēmuma korporatīvā komunikācija;
  • sabiedrisko attiecību un komunikāciju speciālisti.

 

Mācību saturs

  • Kas ir reputācijas krīze?
  • Krīžu iemesli un cēloņi
  • Krīžu tipi
  • Krīžu attīstības mehānisms
  • Uzņēmuma vēstījuma saturs
  • Principi sadarbībai ar medijiem krīžu apstākļos
  • Darbinieki kā komunikatīvais resurss
  • Reputācijas aizņemšanās
  • KSA loma krīžu risināšanā
  • Baumas un to apkarošana
  • Krīzes komunikācijas dokumentu sagatavošana

Un daudz, daudz praktisko atziņu un krīzes komunikācijas piemēru – gan veiksmīgu, gan kļūdainu.

 

PASNIEDZĒJS

Ilmārs Jargans – pieredzējis korporatīvo komunikāciju praktiķis un pasniedzējs ar aptuveni 20 gadu pieredzi. Praktiski vadījis korporatīvo komunikāciju AS “Olainfarm”, LR Izglītības un Zinātnes ministrijā, AS “Aldaris”. Pēdējos 10 gadus vadīja sabiedriskās attiecības AS “ABLV Bank”. Individuāli konsultē dažādos sarežģītos gadījumos, t.sk., ir sniedzis profesionālo palīdzību politiskām partijām, pašvaldībām, atsevišķiem politiķiem un citiem sabiedrībā zināmiem cilvēkiem. Pasniedz augstskolā akadēmiskos kursus “Reputācijas vadība”, “Zīmolvedība”, “Tekstu veidošana sabiedriskajās attiecībās” un citus. Ir iegūti maģistra grādi komunikāciju zinātnē un uzņēmējdarbības vadībā, apguvis NLP, TRIZ un komunikācijas psiholoģiju, kā arī ieguvis kvalifikāciju “Banku speciālists” pēc starptautiskas programmas.

 

 

 

Semināra norise: 1 mācību diena, 16. oktobrī, no plkst. 10.00 līdz 16.00 mācību centrā Hansa Training Kr. Valdemāra 4, Rīgā.

 

Nodarbību veids: interaktīva lekcija, praktiski piemēri, diskusijas par dalībnieku pieredzi un nākotnē sagaidāmo situāciju modelēšana.

 

Semināra cena: 89,00 EUR.
Cenā iekļauta 1 mācību diena, mācību materiāli, iegūtās zināšanas apstiprinoša apliecība, kafijas pauzes.

 

 

 

Papildinformācija: tālr. 66100630, mob. 20844488 vai e-pasts: info@hansatraining.lv

 

Pieteikuma anketa