Mūsdienu konkurences apstākļos katrs uz izaugsmi tendēts uzņēmums ir sācis domāt par veiksmīgu komunikāciju ar klientu un izcila klientu servisa nodrošināšanu. Orientēšanās uz klientu ir kļuvusi par nozīmīgu priekšrocību gan privātās, gan publiskās organizācijās. Tas palīdz uzņēmumiem iegūt lojālus klientus, kā arī nodrošina izmaksu ietaupījumus.
Mācību centrs Hansa Training piedāvā apmeklēt praktisko semināru „Klientu apkalpošana un problēmsituāciju risināšana”, kas notiks mācību centra telpās Kr. Valdemāra 4, Rīgā.
Semināra mērķis
- Gūt priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu,
- Pilnveidot klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas.
Mērķa auditorija:
darbinieki, kuru darbs jebkādā veidā saistīts ar klientu apkalpošanu.
Mācību saturs
1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā
- Ko gaida klients?
- Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā
- Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi
- Attieksme un tās izpausmes veidi
- Kā kontrolēt sevi stresa situācijās
- Negatīvo emociju anatomija un profilakse.
2. Sadarbības panākšana ar neapmierinātu klientu, darbs ar klienta iebildumiem
- Kontakta dibināšana
- Emocionālās distances un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē
- Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu
- Problēmsituācijas identificēšana
- Problēmsituāciju risināšanas algoritms.
PASNIEDZĒJS
Mg.Psych., Mg.HR Vineta Ikauniece – Ozoliņa ir biznesa treneris-konsultants, organizāciju psihologs, akmeologs – speciālists pieaugušo profesionālo kompetenču un personības izaugsmes attīstīšanā. Septiņu gadu vadītāja pieredze, kuras laikā vadības teorijas ir pārbaudītas praksē. Vairāk nekā 15 gadu gadu garumā iegūta milzīga pieredze klientu apkalpošanas darbinieku, personāla speciālistu un dažāda līmeņa biznesa vadītāju profesionālo iemaņu attīstīšanā.
Lasīt vairāk>
Semināra norise: 1 mācību diena, no plkst. 9.30 – 17.00 mācību centrā Hansa Training Kr. Valdemāra 4, Rīgā.
Nodarbību veids: īsas interaktīvas lekcijas, darbs grupā, strukturētas grupas diskusijas, lomu spēles, video ierakstu analīze.
Dalībnieku skaits grupā: līdz 10 cilvēkiem.
Semināra cena: 86,00 EUR.
Cenā iekļauta 1 mācību diena, mācību materiāli, iegūtās zināšanas apstiprinoša apliecība, kafijas pauzes.
Papildinformācija: tālr. 66100630, mob. 20844488 vai e-pasts: info@hansatraining.lv
- Ļoti noderīgs seminārs! Rekomendēju visiem, kuru darbs saistīts ar komunikāciju ar dažādu valstu un kultūru pārstāvjiem. /Marina Gasjuna/