LV | RU

Praktiskais seminārs „Lietišķā komunikācija un klientu apkalpošanas problēmsituāciju risināšana” – 30. novembrī

12339582_557850067698031_224230011536445461_o

Mūsdienu konkurences apstākļos katrs uz izaugsmi tendēts uzņēmums ir sācis domāt par veiksmīgu komunikāciju ar klientu un izcila klientu servisa nodrošināšanu. Orientēšanās uz klientu ir kļuvusi par nozīmīgu priekšrocību gan privātās, gan publiskās organizācijās. Tas palīdz uzņēmumiem iegūt lojālus klientus, kā arī nodrošina izmaksu ietaupījumus.

 

Mācību centrs Hansa Training piedāvā apmeklēt praktisko semināru „Lietišķā komunikācija un klientu apkalpošanas problēmsituāciju risināšana”, kas notiks 2017. gada 30. novembrī mācību centra telpās Kr. Valdemāra 4, Rīgā.

 

Semināra mērķis: iemācīt klientu apkalpošanas sfērā strādājošos veiksmīgai komunikācijai un to, kā rīkoties situācijās, kad rodas konflikts. Interaktīvā veidā semināra dalībnieki iemācīsies atpazīt klientu tipus un uzzinās, kā veiksmīgi sadarboties ar katra tipa klientiem.

 

Semināra laikā apskatāmās tēmas

  • Lietišķās komunikācijas būtība. Birokrātiskais žargons un politkorektums.
  • Lietišķās komunikācijas universālie likumi. Lietišķās komunikācijas riski un iespējas.
  • Lietišķās komunikācijas argumentācija un tās riski. Definēšanas problēmas. Definēšanas iespējas.
  • Prezentāciju veidošanas kļūdas un riski. Prezentāciju stila uzlabošanas iespējas.
  • Tipiskākās kļūdas stilā un loģikā lietišķajā komunikācijā.
  • Lietišķās komunikācijas dalībnieki. Komunikatīvi atbildīga personība.
  • Nacionālās kultūras iezīmes: klients latviešu gaumē. Starpkultūru elementi saskarsmē ar klientu.
  • Klients kā lietišķās komunikācijas dalībnieks. Klientu komunikatīvie tipi.
  • Sievietes un vīrieša saskarsmes specifika lietišķajā vidē. Komunikācija ar bērnu.
  • Komunikatīvi riski darbā ar klientu. Komunikatīvi risinājumi darbā ar grūtu klientu.

 

Dalībnieku ieguvumi pēc semināra apmeklējuma

  • Dalībnieks iegūs prasmes veiksmīgai komunikācijai – klientu tipu atpazīšanai.
  • Dalībnieks iegūs prasmes argumentēt un pārliecināt klientu.
  • Dalībnieks apgūs praktiskas iemaņas un prasmes konfliktu risināšanā.

 

PASNIEDZĒJS

milevica1Inga Milēviča – lietišķās komunikācijas, etiķetes un profesionālās ētikas, retorikas un prezentācijas mākslas, kā arī starpkultūru saskarsmes speciāliste ar 15 gadu pasniegšanas pieredzi. Docente, filoloģijas doktora grāda pretendente. Vairāk nekā 80 publikāciju autore, piedalījusies kā referente vairāk nekā 60 konferencēs Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Krievijā, Polijā, Beļģijā, Itālijā, Spānijā un Japānā. Sarakstījusi monogrāfiju par Holivudas mākslas filmu nosaukumu tulkošanas problēmām. Bijusi vieslektore Lodzas Universitātē (Polija) un Bragas Universitātē (Portugāle). Vairāku starptautisku zinātnisku asociāciju locekle.

 

 

 

 

Semināra norise: 1 mācību diena, no plkst. 9.00 – 17.00 mācību centrā Hansa Training Kr. Valdemāra 4, Rīgā.

 

Semināra cena: 86,00 EUR.
Cenā iekļauta 1 mācību diena, apjomīgi mācību materiāli, iegūtās zināšanas apstiprinoša apliecība, kafijas un augļu pauzes.

 

 

Papildinformācija: tālr. 66100630, mob. 20844488 vai e-pasts: info@hansatraining.lv

Atsauksmes

  • Ļoti noderīgs seminārs! Rekomendēju visiem, kuru darbs saistīts ar komunikāciju ar dažādu valstu un kultūru pārstāvjiem. /Marina Gasjuna/

Aizvērt

Pieteikuma anketa









captcha