LV | RU

Interaktīvs kurss “Labas klientu apkalpošanas skola” – 19. septembrī

Mūsdienu piesātinātā uzņēmējdarbības vide, daudzie piedāvājumi, laika deficīts, sociālo tīklu un interneta ietekme izvirza jaunas prasības klientu apkalpošanai. Laba klientu apkalpošana paaugstina klientu apmierinātību un lojalitāti, ceļ uzņēmuma reputāciju un, protams, ienākumus.
Ar produktu vien nepietiek, jo mūsdienās labu apkalpošanu klients vērtē augstāk par produkta kvalitāti. To skaidro ar gūto pozitīvo pieredzi, kuru klients vēlas atkārtot, un tā motivē cilvēku atgriezties.

 

Mācību centrs Hansa Training piedāvā apmeklēt interaktīvu kursu “Labas klientu apkalpošanas skola”, kas notiks 19. septembrī no plkst. 10.00 – 16.00 mācību centra telpās Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.

 

Mērķa auditorija: darbinieki, kuru ikdienas darbs jebkādā veidā saistīts ar klientu apkalpošanu. 

 

Interaktīvā kursa, kas ietver teorētiskas pamatnostādnes, dinamiskas lekcijas, diskusijas un situāciju modelēšanu, pieturas punkti:
1. Profesionālās klientu apkalpošanas pamatprincipi – kalpošana un apkalpošana.
2. Biežākās problēmas klientu apkalpošanā – uzmācība vai vienaldzība, neprasme veidot sarunu, nepietiekamas zināšanas par produktu vai pakalpojumu u.c.
3. Klientu apkalpošanas koncepts – izcilības standarts.
4. Komandas veidošanas nozīmē – “domā kā es” princips.
5. Kāpēc “es” – darbinieka loma peļņas palielināšanā – cēloņu un seku analīze.
6. Klientu iedalījums – Top klienti, lielie, vidējie, neadekvātie u.c.
7. Īstā un vienīgā iespēja – tagad!
8. Darbs ar “grūtu” klientu.
9. Datu bāzes nozīme – informācijas apkopošana par interesējošiem pakalpojumiem (produktu), sūdzību un ierosinājumu analīze, monitorings.
10. Individuālās stresa situāciju pārvarēšanas taktikas.

 

PASNIEDZĒJS

Anita_Rosane

Anita Rošāne – Mg. public. relat. un Mg. psych., profesionāla personāla psiholoģe, šobrīd specializējas amatu psiholoģijā (darba vide un darba attiecības). Iedvesmojoša un harizmātiska personība, kura savās nodarbībās spēj nodibināt individuālu kontaktu, noturēt nerimstošu interesi, kā arī atraktīvā veidā nodot zināšanas un iemaņas klausītājiem. Anita ir praktiķe, kuras pieredze balstīta uz profesionālu izglītību un nemitīgu pilnveidi. Ilggadīgā pieredze saistīta ar komunikācijas, lietisķās etiķetes, pašmotivācijas treniņu u.c. vadīšanu valsts un pašvalību projektos, tādos kā ESF realizētais projekts (pasūtītājs Nodarbinātības Valsts aģentūra), Nordea Biznesa skola, autorlekcijām Latvijas Zinātņu akadēmijā un privātprakses vadīšanu. Paralēti profesionālai darbībai sadarbojas ar Latvijas Bērnu dzirdes centru, Kohleāro implantu biedrību un sniedz savu sociālo ieguldījumu sabiedrības sapratnes veicināšanai.

 

 

KURSA NORISE: 1 mācību diena, 19. septembrī no plkst. 10.00 – 16.00, mācību centrā Hansa Training Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.

 

CENA: 86,00 EUR
Cenā iekļauts: 1 mācību diena (8 ak.st.), mācību materiāli, Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība, kafijas pauzes. 

 

 

 

Papildinformācija: mob. tālr. 20844488 vai e-pasts: info@hansatraining.lv

Pieteikuma anketa