LV | RU
Notikumu Ielādēšana

« Visi Notikumi

Praktiskais seminārs „Lietišķā komunikācija un klientu apkalpošanas problēmsituāciju risināšana”

30/11/2017 @ 09:00 - 17:00

Praktiskais seminārs „Lietišķā komunikācija un klientu apkalpošanas problēmsituāciju risināšana” – 30. novembrī

Mūsdienu konkurences apstākļos katrs uz izaugsmi tendēts uzņēmums ir sācis domāt par veiksmīgu komunikāciju ar klientu un izcila klientu servisa nodrošināšanu. Orientēšanās uz klientu ir kļuvusi par nozīmīgu priekšrocību gan privātās, gan publiskās organizācijās. Tas palīdz uzņēmumiem iegūt lojālus klientus, kā arī nodrošina izmaksu ietaupījumus.

Mācību centrs Hansa Training piedāvā apmeklēt praktisko semināru „Lietišķā komunikācija un klientu apkalpošanas problēmsituāciju risināšana”, kas notiks 2017. gada 30. novembrī mācību centra telpās Kr. Valdemāra 4, Rīgā.

Semināra mērķis: iemācīt klientu apkalpošanas sfērā strādājošos veiksmīgai komunikācijai un to, kā rīkoties situācijās, kad rodas konflikts. Interaktīvā veidā semināra dalībnieki iemācīsies atpazīt klientu tipus un uzzinās, kā veiksmīgi sadarboties ar katra tipa klientiem.

Semināra norise: 1 mācību diena no 9.00 – 17.00 mācību centrā Hansa Training Kr. Valdemāra 4, Rīgā.

Semināra cena: 86,00 EUR.
Cenā iekļauta 1 mācību diena, apjomīgi mācību materiāli, iegūtās zināšanas apstiprinoša apliecība, kafijas un augļu pauzes.

 

Papildinformācija un pieteikšanās – klikšķiniet šeit! 

Detaļas

Datums:
30/11/2017
Laiks:
09:00 - 17:00