Praktiskais seminārs ar situāciju modelēšanu “Klientu apkalpošana un problēmsituāciju risināšana” – 13. janvārī / tiešsaistē
Mūsdienu piesātinātā uzņēmējdarbības vide, daudzie piedāvājumi, laika deficīts, sociālo tīklu un interneta ietekme izvirza jaunas prasības klientu apkalpošanai. Laba klientu apkalpošana un atbalsts paaugstina klientu apmierinātību un lojalitāti, ceļ uzņēmuma reputāciju un, protams, ienākumus. Ar produktu vien vairs nepietiek, jo mūsdienās labu apkalpošanu klients vērtē augstāk par produkta kvalitāti.
Mācību centrs Hansa Training piedāvā Praktisko semināru ar situāciju modelēšanu “Klientu apkalpošana un problēmsituāciju risināšana”, kas notiks 13. janvārī no plkst. 12.00 – 17.00 tiešsaistē.
Mērķa auditorija: ikviens, kura darba pienākumi tieši vai pastarpināti saistīti ar klientu apkalpošanu.
Mācību saturs
1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā
Klientu apkalpošanas jēdziena būtība un mūsdienu aspekti;
Jaunākās un ierastās formas klientu apkalpošanā: tiešsaiste, e-komunikācija, sociālo tīklu ietekme, saskarsme pa tālruni, klātienē u.tml.;
COVID -19 pandēmijas ietekme uz apkalpojošo sfēru;
Profesionāla attieksme un tās izpausmes veidi;
Pašatjaunošanās nepieciešamība profesionālajā darbībā, personiskie resursi.
2. Kā strādāt ar sarežģītu klientu
Ko nozīmē jēdziens “sarežģīts” klients un kā viņu savlaicīgi atpazīt;
Kādēļ parasti klienti kļūst par “sarežģītiem” un agresīviem klientiem;
Psihoemocionālie faktori, kas var ietekmēt klientu uzvedību pandēmijas laikā;
Stresa situāciju risināšanas māka;
Profesionāla uzvedība: pozitīva, līdzsvarota komunikācija un mērķtiecīga komunikācija;
Problēmsituāciju risināšanas algoritms.
SEMINĀRA NORISE: 1 mācību diena, no plkst. 12.00 – 17.00 (ar nelielām pauzītēm) tiešsaistē.
CENA: 76,00 EUR
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, mācību materiāli, Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.